tirsdag den 25. marts 2014

Hver morgen

Hver hverdagsmorgen når jeg vågner, er der lige netop ticket en mail ind fra Bloglovin. Det er blevet en del af min morgenrutine at vågne til den mail. Og jeg ved, at er mailen der ikke, er jeg alt for tidligt oppe. Den ticker ind ca. 05.32, plus minus. 
I et lille års tid har det været sådan, at jeg så lå i min seng og klikkede rundt på yndlingsblogs og smilede af genkendeligheden i pointerne eller sukkede opgivende, fordi jeg længdes efter at være kreativ. I et lille års tid, hvor min symaskine ikke har kørt så meget som en kilometer, har jeg hver morgen læst et indlæg på Laralil. Var der ikke andre indlæg, var jeg sikker på, at Anna havde lavet et. Jeg elsker den blog. Anna er så inspirerende. Og hun er lærer, ligesom mig. Allerede der opstår det første spørgsmål: Hvordan finder hun tiden? Så jeg havde faktisk tænkt mig at skrive og spørge hende, hvordan hun evner at sy SÅ meget? Evner at blogge HVER dag? I forgårs kom svaret, som jeg kendte, men havde glemt. Hun har været på barsel. Så nu gruer jeg for min morgenrutine. 

Hvem skal nu give mig mit blog-morgen-fix? 

Nogle forslag?

(Og bedst som jeg poster dette indlæg er min læsliste på blogger væk ... How? Why? )

1 kommentar:

  1. TAK for de søde ord! Jeg vil gøre mit bedste for at fortsætte blogstilen, også selvom jeg nu er startet på arbejde igen! :-)

    Mange hilsner
    Anna

    SvarSlet