mandag den 10. marts 2014

#100

Dette er indlæg nummer 100.

Jeg drømte engang (sådan cirka da bloggen startede) om hundrede faste læsere, når jeg nåede indlæg nummer 100. Jeg drømte engang om, at det var mig, der kunne lave en fed give away i blogland, når jeg kunne fejre indlæg nummer 100.

Men opfyldelse af sådanne drømme forpligter. Og jeg er elendig til at kommentere i blogland. Jeg er elendig til at skrive ofte nok. Jeg er forpligtet andre steder. Der er andre ting i mit liv, der fylder mere og prioriteres højere end scenerne fra mit single(?)liv og at få kommenteret på alle de blogs, jeg dog læser. Der er prioriteringer. Nødvendigheder. Hvorom alting er skriver min hjerne dagligt et indlæg eller to på vej i bilen, under bruseren, mens jeg står ved elkedlen og venter på, at vandet koger. Nogle gange står de på min iPhone. Jeg vil det gerne. Og denne lille krog i cyperspace er min - og mit frirum, så selvfølgelig er bloggen og jeg her endnu. Jeg elsker, at der er de faste læsere, der er. TAK, fordi I læser med - og TAK til alle jer, der 'bare' læser med, hvad enten I kommenterer eller ej.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar