fredag den 4. januar 2013

Fem minutter, timer, dage, år...

Godt nytår!
Jeg er her endnu. Det var ligesom bare jul – og en hel masse andet …


Det er fem minutter siden jeg sagde ’Tak for i aften’ til to kollegaer, som samtidig er to rigtig gode veninder.

Det er fem timer siden barnet spillede fornærmet over, at jeg havde glemt bacon - og hendes aftensmad derfor bestod af en burgerbolle med en skive agurk i.

I morgen er det fem dage siden jeg blev single. Man må gerne sige: Igen. Og tænke: Hvilken start på 2013!

Det er fem uger siden, jeg skrev sidste blogindlæg. Det er ikke af ond vilje, men fordi jeg har skovlet sne, været kreativ, syg, lærer, mor, kæreste, kollega, datter, veninde og nydt at det var jul.

I morgen er det fem år siden, jeg stod højgravid på Københavns Rådhus og sagde ja.

Minutter, timer, dage, uger og år føles ikke altid som det, de er. Nogle gange føles minutter som timer og dage som år. Og omvendt. Uanset, konkluderer jeg, at tiden går - og at der hurtigt kan ske noget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar