onsdag den 5. september 2012

Status


 
Bloggen:
Får skrevet for lidt af alle de mange mange indlæg, mit hovedet brygger på. Men navnet er passende igen. Brygger stadig på et indlæg, der skal forklare lige netop dét, uden at det bliver for herligt ærligt...

Civilstand:
Nu også fraskilt på papiret (og single igen, hvis du læste for hurtigt i ovenstående.)

Humør:
Svinger.

Antal gange jeg denne uge har tjekket, om der var sms fra ham den dejlige:
Er holdt op med at tælle. Men det er aftagende.

Antal gange jeg har grædt denne uge:
Mere end ti. Men det er også aftagende.

Antal gange jeg har grint denne uge:
Flere end forventet.

Antal gange jeg ikke skal lave aftensmad denne uge:
Seks. Takker.

Antal overnatninger med 0.klasse denne uge:
Én – bliver fedt!
 
Antal overnatninger på Sjælland denne uge:
To - og jeg glæder mig!

Telefonregningen:
For høj. Men er taknemmelig over alle de mennesker, der spørger til mig.

Barnet:
Løs fortand, men trives.

Mig og Odysseus:
Bruger for meget tid på hinanden.

To-do:
Nåede, med hjælp fra ham den dejlige, at få sat flueben ved 11 ud af 19 to-do-ting før kalenderen skiftede til september – yay!

Øverst på en af de sindsygt mange to-do-lister, der ligger i køkkenet, står: Øv dig i at være alene! Og det er sgu for én som mig lidt af en udfordring.

Over and out. 

Der er ligesom en 0.klasse, der skal på lejr i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar