onsdag den 12. september 2012

Min gangart



Jeg har min helt egen gangart.
Da jeg var barn overvejede man en hofteoperation, men undlod, da jeg jo ikke faldt over mine noget korte ben.
Som teenager måtte jeg lægge øre til, at mine spejderkammerater sammenlignede mine ben med skorstenene på Vestkraft.
Som nyuddannet lærer så og hørte jeg, da en 3.klasses dreng passerede det åbne vindue på lærerværelset, og gjorde nar af mine ben og min måde at gå på.
Som 31-årig købte jeg for mine fødselsdagspenge et par Converse sko. Nu, hvor det er køligere og jeg dagligt nyder at have dem på, irriteres jeg samtidigt af det faktum, at der for enden af de korte ben sidder et par fødder, der går vanvittig meget indad. Sådan som om det er helt med vilje. Jeg vralter også. Det gør jeg altså, især når jeg går i flade sko. Det ser sgu ikke for kønt ud.

Og barnet har da også opdaget, at der er noget særligt ved mine ben, se selv!


2 kommentarer:

  1. Fantastisk smukt smil du har :O) og er det en navlepiercing....eller en knap i kjolen?...hun har blik for detaljerne og det kan man kalde talent. Og skal jeg sige dig noget? Det er altsammen i detaljerne - den der store kærlighed hun har til dig - alt inkl..

    SvarSlet
  2. Jeg er vild med, at selv dine øre er større end dine ben! Måske papiret ikke var stort nok, da barnet kom til benene? Måske skal du have dig en ny frisør Britt og hvad er det du har mellem næsen og munden?
    Man må sige, at hun virkelig har sans for detaljer hihi..
    Knus Tina :-D

    SvarSlet