fredag den 22. juni 2012

Det er okay - er det ikke?


Scene 9

Fredag eftermiddag. For en gangs skyld har vi ikke været i Bilka. Det var lige før, det var blevet en vane. En af de virkelig dyre. Så jeg forsøger at undgå impulskøb. Succesraten er større, når jeg undgår Storcenteret. Har vitterligt ikke råd. Og havde forøvrigt også et dankort, jeg ikke vidste, hvorvidt virkede eller ej, da det havde fået en tur på 60 grader i maskinen.

Solen skinner og jeg køber jordbær som en del af desserten med glad 4-årig ved min side. Jeg får nemlig gæst. Tror jeg. Har set meget frem til en aften med en virkelig sød og dejlig kvindeveninde. Selvom jeg har ligget vandret hele ugen.

Men det skal så ikke lige være alligevel. Står med en 4-årig, lækre spiselige sager og trætheden overmander mig. Har derfor sat mig foran computeren med en Mokai og en kage. 

Det er okay – er det ikke?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar