lørdag den 17. november 2012

Status #2


Civilstand:
I et forhold. Vi er kærester - igen <3
Antal gange, jeg har følt mig lykkelig de seneste 14 dage:
Har ikke tal på det. Det er ofte!

Antal gange, jeg har befundet mig i McDonald's personalerum og erklæret min kærlighed indenfor de sidste 14 dage:
Én - og det var det hele værd <3 

Mig og blogland:
Kunne sagtens bruge mere tid på hinanden.

Mig og mit arbejde:
Bruger for meget tid på hinanden - det får I måske et seperat indlæg om en anden dag.

Mig og kreativiteten:
Bruger meget tid på hinanden.

Mig og økonomien:
Kreagejl koster. Endelig tilmelding på Realskolen koster. Need I say more??

Antal gange barnet har påpeget, at hun laver julehemmeligheder i børnehaven:
726 - mindst!

Antal gange barnets far har passet barnet, mens jeg har arbejdet aften de sidste 14 dage:
To. Det er win win win. Hun ser far. Han ser barn. Det koster gratis. Gid flere skilsmisser var sådan.

Antal gange far og datter har købt grise de sidste 14 dage:
Én og det var en gang for mange, for vi sparede op til udvidelse af laden.

Antal gange barnet er vågnet om natten de sidste 14 dage:
For mange. Har poser under øjnene. Mig altså. Barnet er upåvirket. (Hvordan gør hun det?)

Antal pandekager, jeg skal bage i morgen
:
Ved det ikke. Men brunch med veninder it is.

Antal film, jeg skal se i weekenden
:
Ved det ikke. Men kærestetid it is.

Fik jeg sagt, jeg er træt og noget nær det lykkeligste menneske???


1 kommentar: