fredag den 13. september 2013

Fra potentiel romantisk aften til ...




Jeg skulle på date i dag. Med en mand, jeg har været i kontakt med i evigheder. Jeg har fundet ham på et datingsite, der tager udgangspunkt i et utrolig langt spørgeskema og som stiller mig tre partnerforslag dagligt. Meget modsat de almindelige datingsites, hvor man kan surfe rundt mellem et utal af profiler. Det er noget med, at vores svar matches. Det er noget med, at der bruges samme koncept til den nye serie ’Gift ved første blik’ på DR3. (Som af mange grunde bestemt kan anbefales!) Det er noget med, at jeg finder de her partnerforslag utroligt interessante. Og særligt ham her. Men han er blevet syg.



Og det er min eksmand også. Så indenfor en time havde de begge skrevet en sms. Den ene aflyst. Den anden bedt om hjælp til afhentning af vores datter i børnehaven.



Således gik vi fra plan om barbering af ben og make up-lægning til afhentning af barn og indkøb af suppe til eksmand. Fra restaurantbesøg med potentiel ny kæreste til pandekagebagning med den fem-årige. Fra godt selskab til dårligt fredags-tv.


Nogen sagde fredag d. 13. Men det er okay. Faktisk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar