fredag den 22. marts 2013

Nogen burde ruske mig!



Næste gang jeg skal på arbejde, altså hvis man ser bort fra min forberedelse, er i april måned. Så er det et år siden, jeg skrev: Indsatsen

Jeg er ikke blevet en skid bedre til at netdate end jeg var for et år siden. Jeg er på vej ud i et afhængighedsforhold endnu engang. Rusen indfinder sig hver gang, der tikker en mail ind om, at nu er der post i min netdating-indbakke. Og jeg skuffes lidt, når det ikke er fra ham. Selvom jeg ved, jeg ikke kan forvente det! Og selvom jeg burde være glad for de mange henvendelser, der vitterligt er.

Jeg er i gang med at lade indsatsen være hele mig endnu engang. Det er virkelig dumt! Siger den ene side af mig. Den anden råber højt og siger: Nej, for sådan er du! Det er alt eller intet. Intet halvt!

Nogen burde ruske mig. I stedet er jeg rådet til at tage mig sammen og nyde spændingen. Okay, godt så! Jeg prøver!


Jamen, det gør jeg!


Argh! Det er jeg virkelig dårlig til … !

1 kommentar:

  1. Du er hermed rusket og rådet. Det hjælper en lort, gør det! Du er bare så stædig!! Men kom i mine arme, så kan vi være det sammen!

    SvarSlet