onsdag den 13. marts 2013

Blog om blog #1




  1. Nogle gange ville jeg ønske, jeg havde været 100% anonym på min blog. Men det kan jeg ikke være. Jeg er nemlig sådan en, der skal dele en masse med mange mennesker. Men tænk, hvis jeg nu ikke var. Så kunne jeg fortælle om alting, uden nogen ville vide det var mig. Ulempe: Man kan ikke få nogen respons fra dem, man faktisk gerne vil have respons fra.

  1. Min trofaste kommentator pointerer (ofte), at jeg laver vildledende overskrifter. Går det ud over fortroligheden? Eller opfylder det bare blogregel nr. et: Lav interessante overskrifter, der lokker dine læsere til  - ?

  1. Der er noget rod med blognavnet. Det klinger godt. Det er pt. passende og ikke vildledende som fx øvrige overskrifter. MEN nogle af de 16000 og 92 klik på bloggen kommer, fordi nogen søger på tv-serien ”Singleliv” i Googles søgemaksine. En tv-serie, jeg ikke anede fandtes, før min blog var flere mdr. gammel.

  1. Og så det virkelig kedelige: Jeg har haft denne blog i over et år. Jeg tænker, hver gang, jeg opretter et indlæg: a) Lav et federe lay out. 2) Lav etiketter. (Bare lige, så ved I hard core bloggere, der læser med, at jeg ved, det findes.)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar