torsdag den 12. juli 2012

Mig og 'To do'

På mit køkkenbord ligger en liste. Det gør der tit. Jeg er nemlig liste-menneske. To do-liste, huskeliste, indkøbsliste, fodliste, ønskeliste, pakkeliste. Find selv på flere. 

Jeg har i dagligdagen den længste liste, hvis jeg på en eller anden facon er presset. For så husker jeg virkelig dårligt. Som i virkelig dårligt! 

En god veninde skrev for nyligt, at hun havde slået op med 'To do'. Det gør jeg også jævnligt. Nogle gange bliver de ting, 'To-do' indeholder, nemlig værdiløse. Ganske enkelt fordi tiden er gået. Men jeg indleder sjovt nok et forhold med 'To do' hvert år, på samme tid. Om sommeren. Min sommerferie hænger uløseligt sammen med 'To do' og i år ser han sådan ud:





Deadline 13.august. Jeg når det, jeg når. Jeg har ikke engang haft ferie en uge endnu, og jeg kan allerede strege èn ting. Skulderklap. For ved siden af 'To do'-listen ligger også kalenderen. Og pakkelisten. Og huskelisten. Som pt. har en fodliste som top-priority.

1 kommentar: